نوشته شده توسط : کافه گلدون

نگهداری گل ارکیده در منزل، امروزه توجه عده کثیری از مردم را به خود جلب کرده است. راز محبوبیت گل ارکیده ، ماندگاری طولانی مدت آن است. گل ارکیده یک گیاه زیباست که رنگهای متنوع، شکوفه‌های بزرگ و گل های با دوامی دارد. این گیاه از خانواده  Orchidaceae (ثعلبیان) بوده و بومی جنوب شرقی آسیا و شمال استرالیا میباشد. گل ارکیده کم توقع بوده و همین امر نیز نگهداری گل ارکیده را برای همگان امری لذت بخش نموده است. گلهای تازه روییده ی ارکیده، حدود ۳ تا ۶ ماه ( بسته به محیط و شرایط نگهداری گل ارکیده ) باقی خواهد ماند. گل ارکیده بصورت کلی به ۲ گونه وحشی و زینتی تقسیم میشود. گونه های وحشی گل ارکیده در شمال ایران وجود داشته که نوعی ثعلب از آنها میگیرند و برخی گونه‌ های آن نیز مصارف دارویی دارند. گونه های زینتی آن نیز عمدتا از دو گروه عمده فالانوپسیس phalaenopsis (ارکیده‌ی پروانه‌ای یا ارکیده شاپرکی) و سیمبیدیوم cymbidium می باشند.

 

برای خرید گل ارکیده به سایت کافه گلدون مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: گل ارکیده , کافه گلدون ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

خرید دیش گاردن به شما یک منظره یا باغ مینیاتوری می دهد که در یک ظرف کم عمق قرار داده شده اند.

جهت آگاهی بیشتر از نحوه ایجاد دیش گاردن ، به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ” چگونه دیش گاردن درست کنیم ؟ ” را مطالعه نمایید.

دیش گاردن (Dish Garden) را میتوان به عنوان باغ مینیاتوری زیبا از گیاهان زنده، در منزل نگهداری کنید.

همچنین شما میتوانید در ساخت دیش گاردن‌، بجز کاکتوس از هر نوع گیاهی که دوست دارید نیز استفاده کنید.

این گیاهان میتوانند شامل ساکولنت ها ، انواع گیاهان آپارتمانی و حتی درختچه‌ها نیز باشند!

اگر به دنبال ایجاد یک فضای خاص هستید، دیش گاردن گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

برای درست کردن دیش گاردن می توانید از انواع گیاهان از جمله ساکولنت ها و گیاهان آپارتمانی استفاده کنید.

برای خرید دیش گاردن از سایت کافه گلدون می توانید سفارش خود را ثبت نمائید.



:: برچسب‌ها: خرید دیش گاردن , کافه گلدون ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

قیمت کود

جهت رشد مناسب گل و گیاه و محصولات کشاورزی علاوه بر انتخاب خاک مناسب باید خرید کود مناسب را در برنامه‌های خود قرار دهید تا بتوانید یک محصول کاملاً استاندارد پرورش دهید. همیشه یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان و افرادی که با گل و گیاه در ارتباط هستند داشتن اطلاعات مناسب از کودهای مورد استفاده بوده که با توجه به انواع گیاهان موجود در بازار تعیین می‌شود. باید بدانید که کدام کود برای محصول شما مناسب است تا با خرید آن بتوانید یک محصول مناسب را پرورش دهید.

کود به عنوان یکی از محصولات جانبی برای رشد گیاهان و درختان مناسب بوده و می‌تواند غذای مورد نیاز گیاهان را تأمین کند. از کود برای رشد کمی و کیفی گیاهان استفاده می‌شود و افراد باید به این نکته توجه کنند که خرید کود باید از یک مکان مناسب و معتبر انجام شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. کود ارگانیک گل و گیاه به عنوان یکی از موارد مهم در تهیه کود گیاهان است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کود ارگانیک گل و گیاه

باید توجه کنید که استفاده از کودهای ارگانیک برای رشد مناسب گیاهان بسیار کاربردی است و اگر در زمینه کشاورزی و باغبانی مشغول به فعالیت هستید می‌توانید برای محصولات خود اقدام به خرید کود ارگانیک کنید. خرید کود رشد گیاه یک شیوه مناسب برای به ثمر رساندن محصولات متنوع و سالم است. استفاده از کودهایی که دارای مواد شیمایی بوده باعث می‌شود تا به مرور زمان گل و گیاه و درختان دچار آسیب‌های مختلف شوند، از این رو بهتر است به دنبال خرید کود ارگانیک باشید.

کود ارگانیک گل و گیاه فاقد مواد شیمایی مضر برای طبیعت بوده و به عنوان یک محصول کلیدی برای رشد گیاهان محسوب می‌شود. توجه کنید تمامی نیازهای گل و گیاه و درختان در باغبانی و کشاورزی توسط کود ارگانیک تأمین می‌شود. اگر در نزدیکی محل زندگی خود کود ارگانیک سراغ ندارید می‌توانید خرید اینترنتی کود را در برنامه خود قرار دهید. خرید خاک و کود از یک مکان معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید یک محصول مناسب خریداری کنید.

خرید کود خانگی

برای خرید کود خانگی می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید و به این نکته توجه داشته باشید که نوع و مقدار کود مورد نیاز شما می‌توانید تعیین کننده قیمت باشد. با توجه به بررسی‌های انجام شده و طبق جامعه آماری استفاده کننده از کود ارگانیک، در سال‌های اخیر این کود دارای طرفداران زیادی است و کیفیت آن باعث شده است تا بسیاری از کشاورزان به دنبال خرید کود ارگانیک باشند.

خرید کود می‌تواند نیاز گل و گیاهان شما را به مواد مغذی به صورت کامل تأمین کند. استفاده از کود مناسب این اطمینان را به شما می‌دهد که محصول نهایی شما دارای رشد لازم بوده و به دور از مواد شیمایی مضر رشد کرده است. اگر به سلامت محصولات خود اهمیت می‌دهید و به دنبال داشتن یک محصول نهایی سرشار و سالم هستید قطعاً باید به دنبال خرید کود از یک مکان مناسب باشید.

مزایای استفاده از کود مناسب

استفاده از کود مناسب دارای قابلیت‌های متنوع بوده و می‌تواند برای رسیدن به یک محصول نهایی سالم بسیار مؤثر باشد. کود مناسب به دلیل استفاده از مواد مغذی برای گیاهان، می‌تواند قابلیت جذب مواد مختلف توسط برگ و ریشه را افزایش دهد که همین امر برای رشد سریع‌تر محصولات مؤثر است. کود گیاهان آپارتمانی پوکمون در بین پرطرفدارترین کودهای گیاهی مورد استفاده است که بسیاری از افراد اقدام به تهیه آن می‌کنند.

استفاده از کود گیاهی مناسب باعث تأثیر سریع و رشد پایدار گیاه و محصولات شده و همچنین به طرز چشمگیری می‌تواند مصرف آب را کاهش دهد. علاوه بر نکات گفته شده اگر بخواهید خرید کود را از طریق اینترنت انجام دهید قطعاً باید به سراغ وب سایت‌های معتبر بروید. وجود کود مناسب باعث اصلاح ساختاری خاک شده که این امر می‌تواند باعث از بین بردن شوری خاک شود.

سخن پایانی

استفاده از کود مناسب و ارگانیک به رشد سریع‌تر و بهتر محصولات کشاورزی می‌انجامد که کشاورزان علاوه بر انتخاب خاک مناسب باید به دنبال خرید کود مناسب نیز باشند. خرید کود مناسب دارای مزایای زیادی برای محصولات باغبانی و کشاورزی است که در بالا به مهم‌ترین آن اشاره شده است. اگر بخواهید یک محصول سالم و سرشار داشته باشید بهتر است به دنبال خرید کود ارگانیک از یک مکان معتبر باشید تا با خیال راحت رشد محصولات خود را مشاهده کرده و از آن لذت ببرید.

 

کافه گلدون به عنوان پیشرو در ارائه خدمات آنلاین گل و گیاه ، انواع کودها را برای فروش آماده کرده است.

با مراجعه به قسمت ملزومات نگهداری گیاه ، بخش کودها ، کود مورد نیاز گیاه خود را خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: خرید کود , کافه گلدون ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کافه گلدون

خرید بونسای جید  که یک گونه گیاهی است که به شکل بونسای پرورش یافته است. در واقع بونسای جید یکی از گونه‌های معروف بونسای در میان مردم به شمار می‌آید.

البته نامهای بونسای خرفه ، بونسای کراسولا و جید مینیاتوری هم به این گونه اطلاق می‌شود.

این بونسای از گونه‌های همیشه سبز است و بدنه‌ای گوشتی دارد. شاخه‌ها در ابتدا به رنگ سبز و پس از مدتی به رنگ قرمز‌-قهوه‌ای در‌می‌آیند.

جید یک گیاه گرمسیری است. به همین دلیل دمای مناسب برای بونسای این گیاه، هوای گرم و مرطوب است.

پس از قرار دادن این بونسای در هوای سرد و دمای زیر ۴۰ درجه فارنهایت بپرهیزید.

بونسای جید‌ به نور کامل و زیاد نیاز دارد و نباید در سایه قرار بگیرد.

اگر این گیاه را در محیط باز نگهداری می‌کنید ، مطمئن باشید که نور کافی به آن می‌رسد.

برای این بونسای ، آبیاری منظم یک شرط مهم است.

قبل از آبیاری از خشک شدن خاک اطمینان حاصل کنید. چون خشک بودن خاک به تقویت و رشد ریشه کمک می‌کند.

کافه گلدون به عنوان یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه ، تنوع بسیاری از گونه‌های بونسای را به فروش می‌رساند.

بونسای جید مینیاتوری در شکل‌های مختلف را می‌توانید در کافه گلدون مشاهده و خریداری کنید.

برای خرید بونسای جید می‌توانید به کافه گلدون مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید , بونسای , جید ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()